Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3809
Назва: Фірмовий одяг як ефективний засіб просування на ринок закладів освіти
Автори: Овчарек, В. Є.
Слітюк, О. О.
Ключові слова: corporate clothing
clothing quality assessment
design
corporate identity
advertising media
designing clothes
фирменная одежда
средства рекламы
фирменный стиль
оценка качества одежды
дизайн-проектирование одежды
корпоративная одежда
фірмовий одяг
дизайн-проектування одягу
корпоративний одяг
фірмовий стиль
засоби реклами
оцінка якості одягу
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Овчарек В. Є. Фірмовий одяг як ефективний засіб просування на ринок закладів освіти [Текст] / В. Є. Овчарек, О. О. Слітюк // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 419-426.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті питання, пов'язані з проблемою розробки фірмового одягу, зокрема одягу персоналу виставок. Визначено основні вимоги до фірмового одягу закладів освіти, запропоновано варіанти використання символіки організації. Запропонований підхід до проектування дозволить підвищити якість розробки фірмового одягу, сформувати оптимальну номенклатуру й асортимент різних видів фірмового одягу, більш ефективно використовувати символіку організації в фірмовому одязі.
В статье рассмотрены вопросы, связанные с проблемой разработки фирменной одежды, в частности одежды персонала выставок. Определены основные требования к фирменной одежде учебных заведений, предложены варианты использования символики организации. Предложенный подход к проектированию позволит повысить качество разработки фирменной одежды, сформировать оптимальную номенклатуру и ассортимент различных видов фирменной одежды, более эффективно использовать символику организации в фирменной одежде.
The article deals with issues related to the problem of the development of corporate clothing, in particular clothing exhibition staff. The basic requirements for clothing schools, proposed uses of the symbols of the organization. The proposed design approach will improve the quality of corporate clothing design, form an optimal range and assortment of different types of clothing, more efficient use of symbolism in the organization of corporate clothing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3809
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P419-426.pdf188,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.