Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОвчарек, В. Є.uk
dc.contributor.authorСлітюк, О. О.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T10:34:38Z-
dc.date.available2017-01-04T10:34:38Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationОвчарек В. Є. Фірмовий одяг як ефективний засіб просування на ринок закладів освіти [Текст] / В. Є. Овчарек, О. О. Слітюк // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 419-426.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3809-
dc.description.abstractВ статті розглянуті питання, пов'язані з проблемою розробки фірмового одягу, зокрема одягу персоналу виставок. Визначено основні вимоги до фірмового одягу закладів освіти, запропоновано варіанти використання символіки організації. Запропонований підхід до проектування дозволить підвищити якість розробки фірмового одягу, сформувати оптимальну номенклатуру й асортимент різних видів фірмового одягу, більш ефективно використовувати символіку організації в фірмовому одязі.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены вопросы, связанные с проблемой разработки фирменной одежды, в частности одежды персонала выставок. Определены основные требования к фирменной одежде учебных заведений, предложены варианты использования символики организации. Предложенный подход к проектированию позволит повысить качество разработки фирменной одежды, сформировать оптимальную номенклатуру и ассортимент различных видов фирменной одежды, более эффективно использовать символику организации в фирменной одежде.ru
dc.description.abstractThe article deals with issues related to the problem of the development of corporate clothing, in particular clothing exhibition staff. The basic requirements for clothing schools, proposed uses of the symbols of the organization. The proposed design approach will improve the quality of corporate clothing design, form an optimal range and assortment of different types of clothing, more efficient use of symbolism in the organization of corporate clothing.en
dc.languageuk
dc.subjectcorporate clothingen
dc.subjectclothing quality assessmenten
dc.subjectdesignen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectadvertising mediaen
dc.subjectdesigning clothesen
dc.subjectфирменная одеждаru
dc.subjectсредства рекламыru
dc.subjectфирменный стильru
dc.subjectоценка качества одеждыru
dc.subjectдизайн-проектирование одеждыru
dc.subjectкорпоративная одеждаru
dc.subjectфірмовий одягuk
dc.subjectдизайн-проектування одягуuk
dc.subjectкорпоративний одягuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectзасоби рекламиuk
dc.subjectоцінка якості одягуuk
dc.titleФірмовий одяг як ефективний засіб просування на ринок закладів освітиuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorOvcharek, V. E.en
local.contributor.altauthorSlityuk, Е. А.en
local.contributor.altauthorОвчарек, В. Е.ru
local.contributor.altauthorСлитюк, Е. А.ru
local.subject.sectionЕфективність організаційно - економічного механізмуuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.source.seriesЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти Україниuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P419-426.pdf188,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.