Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3806
Title: | Імплементування сучасного європейського досвіду при формуванні профілів освітніх програм |
Authors: | Невмержицька, С. М. Федоряк, Р. М. |
Keywords: | competence educational program specialty learning outcomes компетентность результаты обучения образовательная программа специальности компетентність результати навчання освітня програма спеціальності |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Невмержицька С. М. Імплементування сучасного європейського досвіду при формуванні профілів освітніх програм [Текст] / С. М. Невмержицька, Р. М. Федоряк // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 393-400. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Abstract: | Мета статті - визначення методологічних засад та принципів формування освітніх програм вищими навчальними закладами відповідно до компетентнісного підходу. У статті сформульовано послідовність етапів розробки освітньої програми. В результаті проведеного дослідження було сформовано орієнтовний перелік компетентностей за спеціальністю «Менеджмент» який може бути використаний при формуванні освітніх програм. Сформовані у статті методичні засади можуть бути використані при створенні профілів освітніх програм. Цель статьи - определение методологических основ и принципов формирования образовательных программ вузами в соответствии с компетентностного подхода. В статье сформулированы последовательность этапов разработки образовательной программы. В результате проведенного исследования был сформирован ориентировочный перечень компетенций по специальности «Менеджмент», который может быть использован при формировании образовательных программ. Сформированные в статье методические основы могут быть использованы при создании профилей образовательных программ. Purpose of the article - the definition of methodological foundations and principles of educational programs, higher education institutions under the competence approach. The paper formulated sequence of development of educational programs. The study had formed a tentative list of competencies in "Management" that can be used in the formation of educational programs. Formed in Article methodological principles can be used to create profiles of educational programs. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3806 |
Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
Department: | Кафедра менеджменту та публічного адміністрування |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Konf20161007_VI_P393-400.pdf | 252,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.