Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНевмержицька, С. М.uk
dc.contributor.authorФедоряк, Р. М.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T10:34:37Z-
dc.date.available2017-01-04T10:34:37Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationНевмержицька С. М. Імплементування сучасного європейського досвіду при формуванні профілів освітніх програм [Текст] / С. М. Невмержицька, Р. М. Федоряк // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 393-400.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3806-
dc.description.abstractМета статті - визначення методологічних засад та принципів формування освітніх програм вищими навчальними закладами відповідно до компетентнісного підходу. У статті сформульовано послідовність етапів розробки освітньої програми. В результаті проведеного дослідження було сформовано орієнтовний перелік компетентностей за спеціальністю «Менеджмент» який може бути використаний при формуванні освітніх програм. Сформовані у статті методичні засади можуть бути використані при створенні профілів освітніх програм.uk
dc.description.abstractЦель статьи - определение методологических основ и принципов формирования образовательных программ вузами в соответствии с компетентностного подхода. В статье сформулированы последовательность этапов разработки образовательной программы. В результате проведенного исследования был сформирован ориентировочный перечень компетенций по специальности «Менеджмент», который может быть использован при формировании образовательных программ. Сформированные в статье методические основы могут быть использованы при создании профилей образовательных программ.ru
dc.description.abstractPurpose of the article - the definition of methodological foundations and principles of educational programs, higher education institutions under the competence approach. The paper formulated sequence of development of educational programs. The study had formed a tentative list of competencies in "Management" that can be used in the formation of educational programs. Formed in Article methodological principles can be used to create profiles of educational programs.en
dc.languageuk
dc.subjectcompetenceen
dc.subjecteducational program specialtyen
dc.subjectlearning outcomesen
dc.subjectкомпетентностьru
dc.subjectрезультаты обученияru
dc.subjectобразовательная программа специальностиru
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectрезультати навчанняuk
dc.subjectосвітня програма спеціальностіuk
dc.titleІмплементування сучасного європейського досвіду при формуванні профілів освітніх програмuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorNevmerzhytska, S. M.en
local.contributor.altauthorFedoryak, R. M.en
local.contributor.altauthorНевмержицкая, С. Н.ru
local.contributor.altauthorФедоряк, Р. М.ru
local.subject.sectionЕфективність організаційно - економічного механізмуuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.source.seriesЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти Україниuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P393-400.pdf252,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.