Кафедра менеджменту (МН) : [2412] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 361 до 380 з 2412
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Інновації в системі управління конкурентоспроможністю міжнародних компанійКасич, Алла Олександрівна; Ляшенко, Георгій Олександрович
2021Development trends of resort servises in Ukraine in conditions of uncertaintyBuhas, Natalia; Tsalko, Tetiana; Nevmerzhytska, Svitlana
2022Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності підприємстваНевмержицька, С. М.; Володько, А. В.
2022Креативний менеджмент як механізм забезпечення розвитку підприємстваБондаренко, Світлана Михайлівна; Мандрикін, Андрій Олександрович
2022Маркетингові інструменти антикризового управління підприємствомБондаренко, Світлана Михайлівна; Громадський, Антон Олександрович
2022Формування системи екологічного менеджменту на підприємствіКасич, Алла Олександрівна; Скачко, Артур Сергійович
2022Зарубіжна практика розвитку міжрегіональних та міжгалузевих систем кластерного партнерстваШкода, М. С.
2022Insights into digital marketing management framework in modern organizationsGryshchenko, Ivan; Shkoda, D.
2022Практика впровадження європейських стандартів щодо розроблення бізнес-плануКрахмальова, Н. А.; Хвощенко, Є. В.
2022Hackathon system as part of the university innovation ecosystemGoncharenko, I. M.; Krakhmalova, N.
2022The benefit of the selling proposition uniqueness in modern business process diversification realia from the European integration development perspectiveHanushchak-Yefimenko, L. M.; Shkoda, M. S.; Kasumov, T. A.
2022Features of the development of cluster partnership as a new form of quasi-integrative processShkoda, M. S.
2022Перспективи розвитку креативної економіки в УкраїніБугас, Валерій Васильович; Бугас, Василь Валерійович
2022Аспекти туристичного маркетингуКостинець, В. В.; Когут, О. В.
2022Туристична послуга як специфічний об’єкт брендингуКостинець, В. В.; Юрченко, М. М.
2022Особливості брендингу в туристичній галузіКостинець, В. В.; Мадера, С. Г.
2022Напрямки використання сучасних технологій управління працівниками в умовах війниДовбуш, В. І.; Снісаренко, Д. М.
2022Використання сучасних технологій управління персоналом у формуванні організаційної структури підприємства в умовах війниДовбуш, В. І.; Домашенко, Д. Р.
2022Фінансування стартап підприємництва в умовах невизначеності та економічної турбулентностіКрахмальова, Н. А.; Данило, А. І.
2022Становлення та розвиток стартап підприємництва в умовах війниГончаренко, І. М.; Данило, А. І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 361 до 380 з 2412