Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31411
Назва: Удосконалення комунікаційної політики підприємств сфери послуг
Інші назви: Improvement of the Communication Policy of Service Enterprises
Автори: Чернявська, Олена Валеріївна
Безкоровайна, Лілія Олександрівна
Ключові слова: ринок експрес-доставки
комунікаційна політика
інструменти маркетингової комунікаційної політики
communication policy
tools of marketing communication policy
express delivery market
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Безкоровайна Л. О. Удосконалення комунікаційної політики підприємств сфери послуг : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 "Маркетинг" / Л. О. Безкоровайна ; наук. кер. О. В. Чернявська, рец. О. С. Євсейцева. – Київ : КНУТД, 2024. – 78 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу магістра присвячено питанням удосконалення комунікаційної політики підприємств сфери послуг. У роботі розглянуто теоретико-методологічні основи комунікаційної політики, визначено її сутність, значення та основні інструменти, які застосовуються для взаємодії з клієнтами. Особлива увага приділена специфіці реалізації комунікаційної політики в умовах нематеріальності послуг, яка потребує орієнтації на клієнтоцентричність, довіру та персоналізацію. У роботі проведено аналіз сучасного стану комунікаційної політики на прикладі конкретного підприємства сфери послуг ТОВ «Нова Пошта», визначено його сильні сторони, виклики та можливості вдосконалення.
The master’s Qualification Thesis is dedicated to the improvement of the communication policy of service enterprises. The work examines the theoretical and methodological foundations of communication policy, defining its essence, significance, and the main tools used for interaction with customers. Special attention is paid to the specific features of implementing communication policy in the context of the intangibility of services, which requires a focus on customer orientation, trust, and personalization. The study analyzes the current state of communication policy using the example of a specific service enterprise, LLC "Nova Poshta," identifying its strengths, challenges, and opportunities for improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31411
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Bezkorovayna_Cherniavska.pdf881,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.