Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31411
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЧернявська, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorБезкоровайна, Лілія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-10-14T12:12:05Z-
dc.date.available2025-10-14T12:12:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБезкоровайна Л. О. Удосконалення комунікаційної політики підприємств сфери послуг : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 "Маркетинг" / Л. О. Безкоровайна ; наук. кер. О. В. Чернявська, рец. О. С. Євсейцева. – Київ : КНУТД, 2024. – 78 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31411-
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу магістра присвячено питанням удосконалення комунікаційної політики підприємств сфери послуг. У роботі розглянуто теоретико-методологічні основи комунікаційної політики, визначено її сутність, значення та основні інструменти, які застосовуються для взаємодії з клієнтами. Особлива увага приділена специфіці реалізації комунікаційної політики в умовах нематеріальності послуг, яка потребує орієнтації на клієнтоцентричність, довіру та персоналізацію. У роботі проведено аналіз сучасного стану комунікаційної політики на прикладі конкретного підприємства сфери послуг ТОВ «Нова Пошта», визначено його сильні сторони, виклики та можливості вдосконалення.uk
dc.description.abstractThe master’s Qualification Thesis is dedicated to the improvement of the communication policy of service enterprises. The work examines the theoretical and methodological foundations of communication policy, defining its essence, significance, and the main tools used for interaction with customers. Special attention is paid to the specific features of implementing communication policy in the context of the intangibility of services, which requires a focus on customer orientation, trust, and personalization. The study analyzes the current state of communication policy using the example of a specific service enterprise, LLC "Nova Poshta," identifying its strengths, challenges, and opportunities for improvement.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectринок експрес-доставкиuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectінструменти маркетингової комунікаційної політикиuk
dc.subjectcommunication policyuk
dc.subjecttools of marketing communication policyuk
dc.subjectexpress delivery marketuk
dc.titleУдосконалення комунікаційної політики підприємств сфери послугuk
dc.title.alternativeImprovement of the Communication Policy of Service Enterprisesuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorBezkorovayna, L.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupМгЗКМ-1-23uk
local.diplom.targetКваліфікаційну роботу магістра присвячено питанням удосконалення комунікаційної політики підприємств сфери послуг.uk
local.diplom.objectУ роботі розглянуто теоретико-методологічні основи комунікаційної політики, визначено її сутність, значення та основні інструменти, які застосовуються для взаємодії з клієнтами.uk
local.diplom.predmetУ роботі проведено аналіз сучасного стану комунікаційної політики на прикладі конкретного підприємства сфери послуг ТОВ «Нова Пошта»uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorCherniavska, Olena V.-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Bezkorovayna_Cherniavska.pdf881,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.