Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31407
Назва: Slogans in modern marketing: from emotional impact to brand identity formation
Інші назви: Слогани в сучасному маркетингу: від емоційного впливу до формування ідентичності бренду
Автори: Khomenko, Valeria
Kugai, Kseniia
Ключові слова: advertising slogans
consumer perception
marketing communication
brand identity
emotional influence
cultural sensitivity
Дата публікації: 30-сер-2025
Видавництво: Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Бібліографічний опис: Khomenko V., Kugai K. Slogans in modern marketing: from emotional impact to brand identity formation / V. Khomenko, K. Kugai //Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав : Університет Григорія Сковороди, 2025. - C. 13-16.
Короткий огляд (реферат): The article investigates advertising slogans as a key tool in modern marketing. It highlights their role in capturing attention, shaping consumer perception, and building emotional connections with audiences. Successful and unsuccessful examples illustrate the importance of context, cultural sensitivity, and audience engagement in influencing brand image.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31407
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khomenko_Kugai_Slogans_in_modern_marketing.pdf480,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.