Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31407
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKhomenko, Valeria-
dc.contributor.authorKugai, Kseniia-
dc.date.accessioned2025-10-14T08:44:43Z-
dc.date.available2025-10-14T08:44:43Z-
dc.date.issued2025-08-30-
dc.identifier.citationKhomenko V., Kugai K. Slogans in modern marketing: from emotional impact to brand identity formation / V. Khomenko, K. Kugai //Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав : Університет Григорія Сковороди, 2025. - C. 13-16.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31407-
dc.description.abstractThe article investigates advertising slogans as a key tool in modern marketing. It highlights their role in capturing attention, shaping consumer perception, and building emotional connections with audiences. Successful and unsuccessful examples illustrate the importance of context, cultural sensitivity, and audience engagement in influencing brand image.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУніверситет Григорія Сковороди в Переяславіuk
dc.subjectadvertising slogansuk
dc.subjectconsumer perceptionuk
dc.subjectmarketing communicationuk
dc.subjectbrand identityuk
dc.subjectemotional influenceuk
dc.subjectcultural sensitivityuk
dc.titleSlogans in modern marketing: from emotional impact to brand identity formationuk
dc.title.alternativeСлогани в сучасному маркетингу: від емоційного впливу до формування ідентичності брендуuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorХоменко, Валерія-
local.contributor.altauthorКугай, Ксенія-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.conference.locationУніверситет Григорія Сковороди в Переяславіuk
local.conference.date2025-08-30-
local.conference.nameТенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khomenko_Kugai_Slogans_in_modern_marketing.pdf480,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.