Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31407
Title: Slogans in modern marketing: from emotional impact to brand identity formation
Other Titles: Слогани в сучасному маркетингу: від емоційного впливу до формування ідентичності бренду
Authors: Khomenko, Valeria
Kugai, Kseniia
Keywords: advertising slogans
consumer perception
marketing communication
brand identity
emotional influence
cultural sensitivity
Issue Date: 30-Aug-2025
Publisher: Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Citation: Khomenko V., Kugai K. Slogans in modern marketing: from emotional impact to brand identity formation / V. Khomenko, K. Kugai //Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав : Університет Григорія Сковороди, 2025. - C. 13-16.
Abstract: The article investigates advertising slogans as a key tool in modern marketing. It highlights their role in capturing attention, shaping consumer perception, and building emotional connections with audiences. Successful and unsuccessful examples illustrate the importance of context, cultural sensitivity, and audience engagement in influencing brand image.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31407
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khomenko_Kugai_Slogans_in_modern_marketing.pdf480,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.