Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29966
Назва: Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування інтернет-магазину
Автори: Фєськова, У. В.
Шевчук, П. Д.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Фєськова У. В. Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування інтернет-магазину / У. В. Фєськова, П. Д. Шевчук // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 185-186.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29966
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_EMIS_2025_правка-185-186.pdf701,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.