Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФєськова, У. В.-
dc.contributor.authorШевчук, П. Д.-
dc.date.accessioned2025-06-24T09:40:48Z-
dc.date.available2025-06-24T09:40:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФєськова У. В. Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування інтернет-магазину / У. В. Фєськова, П. Д. Шевчук // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 185-186.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29966-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування інтернет-магазинуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-03-28-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_EMIS_2025_правка-185-186.pdf701,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.