Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29472
Title: Організація обслуговування споживачів у турфірмах і шляхи її удосконалення
Authors: Семенюк, Л. Л.
Зайченко, Д. А.
Keywords: якість обслуговування споживачів
туристичні фірми
туристичні послуги
Issue Date: Apr-2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Семенюк Л. Л. Організація обслуговування споживачів у турфірмах і шляхи її удосконалення / Л. Л. Семенюк, Д. А. Зайченко // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів ІIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 124–127.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29472
Appears in Collections:Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)
Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зам. 2000 Збірник ІККІ 2024 1 (1)-124-127.pdf249,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.