Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Л. Л.-
dc.contributor.authorЗайченко, Д. А.-
dc.date.accessioned2025-05-22T08:54:55Z-
dc.date.available2025-05-22T08:54:55Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifier.citationСеменюк Л. Л. Організація обслуговування споживачів у турфірмах і шляхи її удосконалення / Л. Л. Семенюк, Д. А. Зайченко // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів ІIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 124–127.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29472-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectякість обслуговування споживачівuk
dc.subjectтуристичні фірмиuk
dc.subjectтуристичні послугиuk
dc.titleОрганізація обслуговування споживачів у турфірмах і шляхи її удосконаленняuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-14-
local.conference.nameІнтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій-
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)
Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2000 Збірник ІККІ 2024 1 (1)-124-127.pdf249,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.