Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29313
Title: Fashion-брендинг як чинник формування культури споживання
Authors: Фролов, Іван Васильович
Луцкер, Тетяна Валентинівна
Мамченко, Яна Олександрівна
Keywords: дизайн одягу
брендинг модної індустрії
авторська колекція одягу та аксесуарів
бренд FROLOV
Issue Date: 2024
Publisher: Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка
Citation: Фролов І. В. Fashion-брендинг як чинник формування культури споживання / І. В. Фролов, Т. В. Луцкер, Я. О. Мамченко //Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції: Гаґенмейстерські читання, м. Кам'янець-Подільський, 1–2 груд. 2023 р. Кам'янець-Подільський, 2024. – С. 143–145.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29313
Faculty: Факультет мистецтв і моди
Department: Кафедра моди та стилю
Appears in Collections:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез_Гагенмейстерські читання 2023_72-73.pdf86,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.