Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролов, Іван Васильович-
dc.contributor.authorЛуцкер, Тетяна Валентинівна-
dc.contributor.authorМамченко, Яна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-05-05T11:51:11Z-
dc.date.available2025-05-05T11:51:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФролов І. В. Fashion-брендинг як чинник формування культури споживання / І. В. Фролов, Т. В. Луцкер, Я. О. Мамченко //Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції: Гаґенмейстерські читання, м. Кам'янець-Подільський, 1–2 груд. 2023 р. Кам'янець-Подільський, 2024. – С. 143–145.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29313-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнкаuk
dc.subjectдизайн одягуuk
dc.subjectбрендинг модної індустріїuk
dc.subjectавторська колекція одягу та аксесуарівuk
dc.subjectбренд FROLOVuk
dc.titleFashion-брендинг як чинник формування культури споживанняuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorFrolov, Ivan-
local.contributor.altauthorLutsker, Tetiana-
local.contributor.altauthorMamchenko, Yana-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет мистецтв і модиuk
local.subject.departmentКафедра моди та стилюuk
local.conference.locationКам'янець-Подільськийuk
local.conference.date2023-12-01-
local.conference.nameГаґенмейстерські читанняuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез_Гагенмейстерські читання 2023_72-73.pdf86,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.