Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28616
Title: Формування комунікаційної стратегії компанії ТОВ «АДЛЄР»
Authors: Шіковець, Катерина Олексіївна
Сіренко, Віталій Юрійович
Keywords: комунікаційна стратегія
ринок сільськогосподарських товарів України
етапи формування комунікаційних стратегій
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Сіренко В. Ю. Формування комунікаційної стратегії компанії ТОВ «АДЛЄР» : кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / В. Ю. Сіренко; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2024. – 92 с.
Abstract: Сіренко В. Ю. Формування комунікаційної стратегії компанії ТОВ «АДЛЄР» – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 – «Маркетинг». – Київський національний університет технологій та дизайну, Київ, 2024 рік. Кваліфікаційну роботу присвячено питанням формування комунікаційної стратегії підприємств на ринку сільськогосподарських товарів України. У роботі визначено етапи формування та процес розробки комунікаційних стратегії підприємства; проаналізовані моделі маркетингових комунікаційних стратегій на ринку сільськогосподарських товарів України; проведено дослідження аналітично – методичного забезпечення формування маркетингової комунікаційної стратегії підприємств на ринку сільськогосподарських товарів України; розроблено план цифровізації комунікаційної стратегії підприємства; запропоновано шляхи підвищення ефективності комунікаційної стратегії підприємств на ринку сільськогосподарських товарів України .
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28616
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Магістерський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сиренко.docx4,53 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.