Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШіковець, Катерина Олексіївна-
dc.contributor.authorСіренко, Віталій Юрійович-
dc.date.accessioned2025-02-21T11:00:02Z-
dc.date.available2025-02-21T11:00:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСіренко В. Ю. Формування комунікаційної стратегії компанії ТОВ «АДЛЄР» : кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / В. Ю. Сіренко; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2024. – 92 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28616-
dc.description.abstractСіренко В. Ю. Формування комунікаційної стратегії компанії ТОВ «АДЛЄР» – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 – «Маркетинг». – Київський національний університет технологій та дизайну, Київ, 2024 рік. Кваліфікаційну роботу присвячено питанням формування комунікаційної стратегії підприємств на ринку сільськогосподарських товарів України. У роботі визначено етапи формування та процес розробки комунікаційних стратегії підприємства; проаналізовані моделі маркетингових комунікаційних стратегій на ринку сільськогосподарських товарів України; проведено дослідження аналітично – методичного забезпечення формування маркетингової комунікаційної стратегії підприємств на ринку сільськогосподарських товарів України; розроблено план цифровізації комунікаційної стратегії підприємства; запропоновано шляхи підвищення ефективності комунікаційної стратегії підприємств на ринку сільськогосподарських товарів України .uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk
dc.subjectринок сільськогосподарських товарів Україниuk
dc.subjectетапи формування комунікаційних стратегійuk
dc.titleФормування комунікаційної стратегії компанії ТОВ «АДЛЄР»uk
dc.typeДипломний проектuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгКМ-1-23uk
local.diplom.targetМетою дослідження кваліфікаційної магістерської роботи є обгрунтування теоретико-методичних підходів та розробка практичних рекомендацій з підвищення ефективності комунікаційної стратегії ТОВ «АДЛЄР».uk
local.diplom.objectОб’єктом дослідження дипломної магістерської роботи є процес розробки комунікаційної стратегії підприємства.uk
local.diplom.predmetПредметом дослідження дипломної магістерської роботи є теоретико-методологічні та прикладні положення із розробки та удосконалення комунікаційної стратегії ТОВ «АДЛЄР».uk
local.diplom.methodМетоди дослідження. Дослідження базується на загально-науковому діалектичному методі пізнання, за допомогою якого всі явища і процеси, що відбуваються в процесі маркетингової діяльності підприємства, розглядаються та аналізуються у взаємозв’язку із внутрішніми та зовнішніми чинниками, які впливають на його конкурентоспроможність на ринку. У роботі застосовуються такі методи: теоретичного узагальнення і порівняння – для розкриття змісту й уточнення наукових понять; статистичного аналізу – для оцінки динаміки та структури фінансових результатів; структурно-логічного аналізу – для побудови моделі маркетинговиої комунікаційної стратегії підприємства; формалізації – для розробки методичних рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової комунікаційної стратегії підприємства; таблично-графічний метод – для унаочнення результатів дослідження.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сиренко.docx4,53 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.