Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28183
Title: Особливості використання QR-кодів у fashion індустрії
Other Titles: Features of using QR codes in the fashion industry
Authors: Кулешова, С. Г.
Яскевич, Катерина
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
естетичний QR-код
fashion-бренд
integrated marketing communications
aesthetic QR code
fashion brand
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Кулешова С. Г. Особливості використання QR-кодів у fashion індустрії / С. Г. Кулешова, К. Яскевич // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 319-322.
Abstract: У роботі досліджено питання застосування авторського естетичного QR-коду в інтегрованих маркетингових комунікаціях fashion-брендів. Запропоновано рекомендації щодо розробки і форматів розміщення брендованого QR-коду в процесі реалізації комунікаційної стратегії швейних підприємств.
The paper examines the issue of using the author's aesthetic QR code in integrated marketing communications of fashion brands. Recommendations are offered for the development and formats of placing a branded QR code in implementing the communication strategy of sewing enterprises.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28183
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V1_P319-322.pdf750,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.