Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27992
Title: Specifics of advertising and marketing translation
Authors: Vyshnevska, Maryna
Pidhaina, Anastasiia
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Pidhaina A. Specifics of advertising and marketing translation / A. Pidhaina ; scientific supervisor M. Vyshnevska // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2024 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 378-381.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27992
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ITPF_2024_P378-381.pdf150,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.