Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorVyshnevska, Marynaen
dc.contributor.authorPidhaina, Anastasiia-
dc.date.accessioned2024-11-06T21:00:19Z-
dc.date.available2024-11-06T21:00:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationPidhaina A. Specifics of advertising and marketing translation / A. Pidhaina ; scientific supervisor M. Vyshnevska // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2024 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 378-381.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27992-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleSpecifics of advertising and marketing translationuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-11-
local.conference.nameІнноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу-
local.conference.sectionАктуальні питання іноземної філології та перекладознавстваuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITPF_2024_P378-381.pdf150,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.