Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27919
Title: Ethno design in the identity of Ukrainian brands
Authors: Isakova, Yelizaveta
Noha, Anastasiia
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Noha A. Ethno design in the identity of Ukrainian brands / A. Noha ; language consultant Ye. Isakova // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2024 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 224-227.
Abstract: In this work, we will consider examples of ethnodesign in the identity of Ukrainian brands, focusing on embroidery and carpets as the main representatives of national art. Vyshyvanka is not only a diverse sample, but also a symbol of Ukrainian culture, which has deep historical roots and national significance.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27919
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ITPF_2024_P224-227.pdf144,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.