Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27919
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorIsakova, Yelizavetaen
dc.contributor.authorNoha, Anastasiia-
dc.date.accessioned2024-11-04T20:55:12Z-
dc.date.available2024-11-04T20:55:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationNoha A. Ethno design in the identity of Ukrainian brands / A. Noha ; language consultant Ye. Isakova // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2024 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 224-227.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27919-
dc.description.abstractIn this work, we will consider examples of ethnodesign in the identity of Ukrainian brands, focusing on embroidery and carpets as the main representatives of national art. Vyshyvanka is not only a diverse sample, but also a symbol of Ukrainian culture, which has deep historical roots and national significance.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleEthno design in the identity of Ukrainian brandsuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-11-
local.conference.nameІнноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу-
local.conference.sectionПрофесійне становлення фахівців в епоху глобалізації: досвід, проблеми, перспективиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITPF_2024_P224-227.pdf144,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.