Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27919
Назва: Ethno design in the identity of Ukrainian brands
Автори: Isakova, Yelizaveta
Noha, Anastasiia
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Noha A. Ethno design in the identity of Ukrainian brands / A. Noha ; language consultant Ye. Isakova // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2024 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 224-227.
Короткий огляд (реферат): In this work, we will consider examples of ethnodesign in the identity of Ukrainian brands, focusing on embroidery and carpets as the main representatives of national art. Vyshyvanka is not only a diverse sample, but also a symbol of Ukrainian culture, which has deep historical roots and national significance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27919
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITPF_2024_P224-227.pdf144,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.