Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27347
Title: Психологічний вплив реклами на споживача
Authors: Бебко, С. В.
Шостак, К. Є.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Шостак К. Є. Психологічний вплив реклами на споживача / К. Є. Шостак ; наук. кер. С. В. Бебко // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 119-121.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27347
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOMIN_2024_P119-121.pdf496,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.