Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБебко, С. В.uk
dc.contributor.authorШостак, К. Є.-
dc.date.accessioned2024-09-11T11:58:11Z-
dc.date.available2024-09-11T11:58:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШостак К. Є. Психологічний вплив реклами на споживача / К. Є. Шостак ; наук. кер. С. В. Бебко // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 119-121.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27347-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleПсихологічний вплив реклами на споживачаuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-03-29-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
local.conference.sectionТренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізаціїuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P119-121.pdf496,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.