Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : [218] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Платформи:
  1. Передові європейські практики віртуального навчання у бізнес-освіті та їх поширення в освітньому просторі України в контексті реалізації проєкту ERASMUS+ VEHUB4YOU
  2. SMART-спеціалізація регіонів та біоекономіка для сталого розвитку на національному та міжнародному рівнях
  3. Підприємницька освіта як засіб досягнення цілей стійкого розвитку та інструмент формування організаційно-підприємницького капіталу в Україні
  4. Менеджмент 4.0: освітні технології для цифрової епохи
  5. Фінансова стабільність в цифрову епоху: європейські підходи та особливості їх імплементації в Україні
  6. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних даних відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 218
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Офлайн-реклама в епоху цифрових технологійКочнова, І. В.; Цимбал, Є. С.
2024Особливості створення і розвитку мистецьких брендівТищенко, А.; Ладонько, Л. С.
2024Inclusive society as an integral part of world-famous brandsSlobodianik, A. A.
2024Marketing strategies of pricing on world marketsDashkovska, M.; Oliinyk, A.
2024Використання інноваційних технологій в цифровому маркетингуШіковець, К. О.; Мельник, М. О.
2024Сучасні технології цифрового маркетингуЧайка, Є. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2024Особливості побудови маркетингової стратегії в InstagramДергаль, А. О.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2024Data Science applied to digital marketingPonomarenko, Igor
2024Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій під час війниФедорчук, О. М.; Сторчак, К. Л.
2024Маркетингові стратегії в умовах розвитку цифрових технологійФірсова, С. Г.
2024Концептуальні засади цифрового маркетингу та поведінки споживачівБаришполь, М. Ю.; Фокіна-Мезенцева, К. В.
2024Туризм в епоху digital-комунікаційБакало, Н. В.
2024Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент гармонійного розвитку підприємства за умов євроінтегруванняЗавербний, А. С.; Завербний, С. А.
2024Direct-маркетинг: невіддільна частина бізнес-стратегії підприємстваЄвсейцева, О. С.; Мігалатій, О. В.
2024Захист прав споживачів фінансових послуг в умовах військового стануКоваленко, Д. І.
2024Функції ринку в сучасному бізнесіВесоловська, М. К.; Боса, А. О.
2024Фінансова стабілізація як механізм повоєнного відновлення країниТкачук, В. В.
2024Проблеми управління місцевими фінансами в сучасних умовахЯременко, Л. М.; Грановський, О. С.; Гребеножко, В. О.
2024Стратегічне управління фінансовим потенціалом підприємстваШевчук, С. Є.; Худолій, В. В.
2024Сучасні тренди розвитку фінансової системи УкраїниЖук, А. С.; Расюк, М. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 218