Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27263
Назва: Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент гармонійного розвитку підприємства за умов євроінтегрування
Автори: Завербний, А. С.
Завербний, С. А.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Завербний А. С. Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент гармонійного розвитку підприємства за умов євроінтегрування / А. С. Завербний, С. А. Завербний // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 598-600.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27263
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2024_P598-600.pdf587,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.