Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27263
Title: Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент гармонійного розвитку підприємства за умов євроінтегрування
Authors: Завербний, А. С.
Завербний, С. А.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Завербний А. С. Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент гармонійного розвитку підприємства за умов євроінтегрування / А. С. Завербний, С. А. Завербний // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 598-600.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27263
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P598-600.pdf587,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.