Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : [218] Collection home page

Платформи:
  1. Передові європейські практики віртуального навчання у бізнес-освіті та їх поширення в освітньому просторі України в контексті реалізації проєкту ERASMUS+ VEHUB4YOU
  2. SMART-спеціалізація регіонів та біоекономіка для сталого розвитку на національному та міжнародному рівнях
  3. Підприємницька освіта як засіб досягнення цілей стійкого розвитку та інструмент формування організаційно-підприємницького капіталу в Україні
  4. Менеджмент 4.0: освітні технології для цифрової епохи
  5. Фінансова стабільність в цифрову епоху: європейські підходи та особливості їх імплементації в Україні
  6. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних даних відповідальність несуть автори.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 218
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Електронна комерція як засіб дистрибуції: переваги та недоліки для продавців та покупцівБілуха, М. А.
2024Ринок консалтингових послуг в Україні: моніторинг з використанням онлайн-сервісу Google TrendsБіловодська, О. А.; Руденко, М. О.
2024Інтегральне оцінювання інноваційного менеджменту в землекористуванні аграрних підприємствСергієнко, С. С.
2024Дослідження впливу дизайну страв на споживацький попитГригоревська, Олена Олександрівна; Черемісін, М. О.
2024Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологійГушла, В. В.
2024Креатив як основний елемент творчості у прямих комунікаціяхЄвсейцева, О. С.; Казнодій, В. О.
2024Визначення основних інструментів маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльностіЄвсейцева, О. С.; Головачов, І.
2024Маркетингові стратегії в індустрії гостинностіГригоревська, Олена Олександрівна; Матвієнко, М. О.
2024Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологійЩербань, А. М. О.; Rossi, Sergio
2024Strategic marketing for IT companies in response to geopolitical and economic challengesMozghovyi, Yaroslav
2024Державні інструменти розвитку вітчизняного авіабудуванняШевченко, Я. С.
2024Вплив електронної комерції на розширення міжнародної торгівлі в умовах діджиталізаціїЛитвишко, Л. О.; Смітюх, Ю. Є.
2024Суспільно оріентований маркетинг в умовах війниЛантрат, Є. О.
2024Вплив технологічних змін на креативні індустріїСиниця, В. А.
2024Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологійНеруш, О. Д.
2024Діджитал-інструменти в управлінні закупівельною діяльністю підприємстваМикитенко, Н. В.; Ткачук, А. В.
2024Процес моделювання бізнес-кейсів маркетингових кампаній у контексті досягнення сталого розвитку бізнесу: аналіз ROI та ROMIГалстян, М. А.
2024Формування системи професійних цінностей сучасних маркетологівШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2024Інтеграція бізнесу у віртуальний метасвіт з метою отримання прибуткуШкода, М. С.; Бурка, Б. О.
2024Advertising of insurance services in the context of war: analysis and development perspectivesFayvishenko, Diana; Briukhno, Oksana
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 218