Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : [218] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Платформи:
  1. Передові європейські практики віртуального навчання у бізнес-освіті та їх поширення в освітньому просторі України в контексті реалізації проєкту ERASMUS+ VEHUB4YOU
  2. SMART-спеціалізація регіонів та біоекономіка для сталого розвитку на національному та міжнародному рівнях
  3. Підприємницька освіта як засіб досягнення цілей стійкого розвитку та інструмент формування організаційно-підприємницького капіталу в Україні
  4. Менеджмент 4.0: освітні технології для цифрової епохи
  5. Фінансова стабільність в цифрову епоху: європейські підходи та особливості їх імплементації в Україні
  6. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних даних відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 218
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Електронна комерція як засіб дистрибуції: переваги та недоліки для продавців та покупцівБілуха, М. А.
2024Ринок консалтингових послуг в Україні: моніторинг з використанням онлайн-сервісу Google TrendsБіловодська, О. А.; Руденко, М. О.
2024Інтегральне оцінювання інноваційного менеджменту в землекористуванні аграрних підприємствСергієнко, С. С.
2024Дослідження впливу дизайну страв на споживацький попитГригоревська, Олена Олександрівна; Черемісін, М. О.
2024Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологійГушла, В. В.
2024Креатив як основний елемент творчості у прямих комунікаціяхЄвсейцева, О. С.; Казнодій, В. О.
2024Визначення основних інструментів маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльностіЄвсейцева, О. С.; Головачов, І.
2024Маркетингові стратегії в індустрії гостинностіГригоревська, Олена Олександрівна; Матвієнко, М. О.
2024Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологійЩербань, А. М. О.; Rossi, Sergio
2024Strategic marketing for IT companies in response to geopolitical and economic challengesMozghovyi, Yaroslav
2024Державні інструменти розвитку вітчизняного авіабудуванняШевченко, Я. С.
2024Вплив електронної комерції на розширення міжнародної торгівлі в умовах діджиталізаціїЛитвишко, Л. О.; Смітюх, Ю. Є.
2024Суспільно оріентований маркетинг в умовах війниЛантрат, Є. О.
2024Вплив технологічних змін на креативні індустріїСиниця, В. А.
2024Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологійНеруш, О. Д.
2024Діджитал-інструменти в управлінні закупівельною діяльністю підприємстваМикитенко, Н. В.; Ткачук, А. В.
2024Процес моделювання бізнес-кейсів маркетингових кампаній у контексті досягнення сталого розвитку бізнесу: аналіз ROI та ROMIГалстян, М. А.
2024Формування системи професійних цінностей сучасних маркетологівШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2024Інтеграція бізнесу у віртуальний метасвіт з метою отримання прибуткуШкода, М. С.; Бурка, Б. О.
2024Advertising of insurance services in the context of war: analysis and development perspectivesFayvishenko, Diana; Briukhno, Oksana
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 218
V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція (м. Київ, 23 квітня 2024 року)