Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2674
Назва: Стратегії управління торговельними марками підприємств
Інші назви: Стратегии управления торговыми марками предприятий
Strategies of enterprises' trademarks management
Автори: Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Ключові слова: маркетинг
управління торговельними марками
кластери
конкурентна боротьба
стратегії
маркетинг
кластеры
стратегии
управление торговыми марками
конкурентная борьба
marketing
trademarks management
clusters
strategies
competitive fight
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Ганущак-Єфіменко Л. М. Стратегії управління торговельними марками підприємств / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. — 2011. — № 9 (123). — С. 104-111.
Source: Актуальні проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати досліджень у сфері управління торговельними марками підприємств, визначено умови вибору стратегій управління та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговельними марками на основі системи стратегій управління інформаційними інноваціями, управління інформаційним портфелем, управління зв`язками з покупцями, управління зв`язками з посередниками, управління зв`язками з постачальниками, управління зв`язками з громадськістю.
В статье изложены результаты исследований в области управления торговыми марками предприятий, определены условия выбора стратегий управления и предложен комплекс мер по эффективному управлению торговыми марками на основе системы стратегий управления информационными инновациями, управления информационным портфелем, управления связями с покупателями, управления связями с посредниками, управления связями с поставщиками, управления связями с общественностью.
The article presents the results of the research in the field of enterprises' trademarks management and defines the conditions for selecting the management strategies, also offering a complex of measures on the effecient management of trademarks basing on the system of strategies for information innovations management, management of the information portfolio along with customer relations management and management of the relations with intermediaries, suppliers and the community.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2674
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161021_113.pdf2,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.