Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГанущак-Єфіменко, Л. М.-
dc.date.accessioned2016-10-31T10:52:38Z-
dc.date.available2016-10-31T10:52:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГанущак-Єфіменко Л. М. Стратегії управління торговельними марками підприємств / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. — 2011. — № 9 (123). — С. 104-111.uk
dc.identifier.issn1993-6788uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2674-
dc.description.abstractУ статті викладено результати досліджень у сфері управління торговельними марками підприємств, визначено умови вибору стратегій управління та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговельними марками на основі системи стратегій управління інформаційними інноваціями, управління інформаційним портфелем, управління зв`язками з покупцями, управління зв`язками з посередниками, управління зв`язками з постачальниками, управління зв`язками з громадськістю.uk
dc.description.abstractВ статье изложены результаты исследований в области управления торговыми марками предприятий, определены условия выбора стратегий управления и предложен комплекс мер по эффективному управлению торговыми марками на основе системы стратегий управления информационными инновациями, управления информационным портфелем, управления связями с покупателями, управления связями с посредниками, управления связями с поставщиками, управления связями с общественностью.uk
dc.description.abstractThe article presents the results of the research in the field of enterprises' trademarks management and defines the conditions for selecting the management strategies, also offering a complex of measures on the effecient management of trademarks basing on the system of strategies for information innovations management, management of the information portfolio along with customer relations management and management of the relations with intermediaries, suppliers and the community.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectуправління торговельними маркамиuk
dc.subjectкластериuk
dc.subjectконкурентна боротьбаuk
dc.subjectстратегіїuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкластерыuk
dc.subjectстратегииuk
dc.subjectуправление торговыми маркамиuk
dc.subjectконкурентная борьбаuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjecttrademarks managementuk
dc.subjectclustersuk
dc.subjectstrategiesuk
dc.subjectcompetitive fightuk
dc.titleСтратегії управління торговельними марками підприємствuk
dc.title.alternativeСтратегии управления торговыми марками предприятийuk
dc.title.alternativeStrategies of enterprises' trademarks managementuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГанущак-Ефименко, Л. М.-
local.contributor.altauthorGanushchak-Yefimenko, L. M.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми економікиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161021_113.pdf2,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.