Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26575
Title: Формування професійної компетентності з проєктування у студентів творчих спеціальностей
Other Titles: Formation of professional design competence in students of creative majorities
Authors: Деркач, Тетяна Михайлівна
Гапон-Байда, Людмила Володимирівна
Keywords: творчі спеціальності
професійна освіта
професійна компетентність
дизайн
проєктування
Issue Date: Mar-2024
Publisher: Львівський національний університет імені Івана Франка
Citation: Гапон-Байда Л. В. Формування професійної компетентності з проєктування у студентів творчих спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. В. Гапон-Байда, Т. М. Деркач // Освітній альманах : збірник студентських наукових праць за матеріалами IX Міжнародної студентської наукової конференції "Сучасні погляди та актуальні проблеми педагогічної освіти", м. Львів, 21 березня 2024 року. – 2024. – Вип. 7. – С. 88-92. – Режим доступу: https://pedagogy.lnu.edu.ua/research/olimpiady-ta-konkursy
Abstract: Розроблена методика формування професійної компетентності з проєктування, що сприяла поєднанню студентами творчих спеціальностей наукової, творчої та технологічної складових у творчих проєктах. Під час дослідження респонденти значно покращили успішність опанування всіх елементів дизайн-проєкту (до 80-92%) проти 22,9-70,7% у попередньому дослідженні Найнижчий показник (80%) мав елемент "Критика/перегляд". Для підвищення рівня опанування цього елементу необхідно застосувати групову, суспільну критику, панельну дискусію, залучати студентів творчих спеціальностей до заходів зі зворотнім зв’язком.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26575
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
Appears in Collections:Кафедра промислової фармації (ПФ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Гапон_тези_Львів.pdf441,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.