Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25920
Назва: Клієнтоцентричні моделі комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій як важливий елемент програми сучасної маркетингової освіти
Автори: Хаустова, Є. Б.
Марциновський, В. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Хаустова Є. Б. Клієнтоцентричні моделі комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій як важливий елемент програми сучасної маркетингової освіти / Є. Б. Хаустова, В. В. Марциновський // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 6 жовтня 2023 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 169-171.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25920
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2023_P169-171.pdf336,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.