Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаустова, Є. Б.-
dc.contributor.authorМарциновський, В. В.-
dc.date.accessioned2024-03-05T13:27:00Z-
dc.date.available2024-03-05T13:27:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationХаустова Є. Б. Клієнтоцентричні моделі комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій як важливий елемент програми сучасної маркетингової освіти / Є. Б. Хаустова, В. В. Марциновський // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 6 жовтня 2023 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 169-171.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25920-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleКлієнтоцентричні моделі комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій як важливий елемент програми сучасної маркетингової освітиuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-10-06-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації-
local.conference.sectionПлатформа 5. Маркетингова освіта в Україні в епоху цифрових технологійuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2023_P169-171.pdf336,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.