Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24890
Title: | Технологія веб-квесту: стан дослідження та реалізації в українському освітньому процесі |
Other Titles: | Web quest technology: state of research and implementation in the Ukrainian educational process |
Authors: | Синявська, О. Є. |
Keywords: | освітній процес технологія веб-квесту інформаційно-комунікаційні технології |
Issue Date: | Jul-2023 |
Publisher: | La Fedeltà & Plateforme scientifique européenne |
Citation: | Синявська О. Є. Технологія веб-квесту: стан дослідження та реалізації в українському освітньому процесі / О. Є. Синявська // Débats scientifiques et orientations prospectives du développement scientifique : collection de papiers scientifiques "ΛΌГOΣ" avec des matériaux de la V conférence scientifique et pratique internationale, Paris, République française, 21 juillet 2023. – Paris-Vinnytsia : La Fedeltà & Plateforme scientifique européenne, 2023. – P. 158-160. |
Abstract: | В статті розглянуто стан дослідження та приклади впровадження однієї із ефективних інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес. Технологія веб-квесту є одним із ефективних і дієвих способів досягнення сучасним учнем необхідних компетентностей з будь-яких дисциплін за допомогою звертання до мережі Інтернет. Окрім інформаційної компетентності та медіа-грамотності в умовах навчання із залученням технології веб-квесту учні розвивають самостійність, вміння знаходити, аналізувати та систематизувати інформацію, креативно та творчо підходити до вирішення завдань. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24890 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Appears in Collections: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Технологія_веб-квесту:_стан_дослідження_та_реалізаціі_в_українському_освітньому_процесі.pdf | 777,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.