Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24665
Title: Субкультура геймерів та її вплив на індустрію моди
Other Titles: Subculture of gamers and its influence on the fashion industry
Authors: Гурдіна, Владислава
Кочура, Катерина
Keywords: субкультура
гейміфікація
індустрія моди
бренд
subculture
gamers
gamification
fashion industry
brand
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Гурдіна В. Субкультура геймерів та її вплив на індустрію моди / В. Гурдіна, К. Кочура // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 328-331.
Abstract: Представлено результати дослідження індустрії моди у контексті субкультури геймерів. Метою роботи було встановлення структурних зв’язків та взаємодії індустрії відеоігор та їх гравців з індустрією моди. З’ясовано, що дієвою стратегією постає гейміфікація, що допомагає брендам охопити свою цільову аудиторію, а також збирати інформацію та розробляти на її основі стратегії спілкування з клієнтом.
The results of the study of the fashion industry in the context of the gamer subculture are presented. The purpose of the work was to establish structural connections and interaction of the video game industry and its players with the fashion industry. It was found that gamification is an effective strategy that helps brands reach their target audience, as well as collect information and develop strategies for communicating with the client based on it.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24665
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2023_V1_P328-331.pdf640,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.