Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24665
Title: | Субкультура геймерів та її вплив на індустрію моди |
Other Titles: | Subculture of gamers and its influence on the fashion industry |
Authors: | Гурдіна, Владислава Кочура, Катерина |
Keywords: | субкультура гейміфікація індустрія моди бренд subculture gamers gamification fashion industry brand |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Гурдіна В. Субкультура геймерів та її вплив на індустрію моди / В. Гурдіна, К. Кочура // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 328-331. |
Abstract: | Представлено результати дослідження індустрії моди у контексті субкультури геймерів. Метою роботи було встановлення структурних зв’язків та взаємодії індустрії відеоігор та їх гравців з індустрією моди. З’ясовано, що дієвою стратегією постає гейміфікація, що допомагає брендам охопити свою цільову аудиторію, а також збирати інформацію та розробляти на її основі стратегії спілкування з клієнтом. The results of the study of the fashion industry in the context of the gamer subculture are presented. The purpose of the work was to establish structural connections and interaction of the video game industry and its players with the fashion industry. It was found that gamification is an effective strategy that helps brands reach their target audience, as well as collect information and develop strategies for communicating with the client based on it. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24665 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
APSD_2023_V1_P328-331.pdf | 640,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.