Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24665
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гурдіна, Владислава | - |
dc.contributor.author | Кочура, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T11:55:18Z | - |
dc.date.available | 2023-09-18T11:55:18Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Гурдіна В. Субкультура геймерів та її вплив на індустрію моди / В. Гурдіна, К. Кочура // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 328-331. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24665 | - |
dc.description.abstract | Представлено результати дослідження індустрії моди у контексті субкультури геймерів. Метою роботи було встановлення структурних зв’язків та взаємодії індустрії відеоігор та їх гравців з індустрією моди. З’ясовано, що дієвою стратегією постає гейміфікація, що допомагає брендам охопити свою цільову аудиторію, а також збирати інформацію та розробляти на її основі стратегії спілкування з клієнтом. | uk |
dc.description.abstract | The results of the study of the fashion industry in the context of the gamer subculture are presented. The purpose of the work was to establish structural connections and interaction of the video game industry and its players with the fashion industry. It was found that gamification is an effective strategy that helps brands reach their target audience, as well as collect information and develop strategies for communicating with the client based on it. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | субкультура | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | індустрія моди | uk |
dc.subject | бренд | uk |
dc.subject | subculture | uk |
dc.subject | gamers | uk |
dc.subject | gamification | uk |
dc.subject | fashion industry | uk |
dc.subject | brand | uk |
dc.title | Субкультура геймерів та її вплив на індустрію моди | uk |
dc.title.alternative | Subculture of gamers and its influence on the fashion industry | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Hurdina, V. | - |
local.contributor.altauthor | Kochura, K. | - |
local.conference.location | Київ | - |
local.conference.date | 2023-04-27 | - |
local.conference.name | Актуальні проблеми сучасного дизайну | - |
local.conference.section | Інформаційні технології візуалізації у дизайні | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSD_2023_V1_P328-331.pdf | 640,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.