Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24576
Title: | Напрямки реформування сучасної системи професійної підготовки учителів в Китаї |
Authors: | Ісакова, Єлизавета Павлівна |
Keywords: | реформування системи освіти професійна підготовка учителів інновації у системі педагогічної освіти |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Ісакова Є. П. Напрямки реформування сучасної системи професійної підготовки учителів в Китаї / Є. П. Ісакова // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2022. – Вип. 203. – С. 72-77. |
Source: | Наукові записки. Серія: Педагогічні науки Academic notes. Series: Pedagogical sciences |
Abstract: | Сучасні глобалізаційні процеси і науково-технічний прогрес зумовили необхідність модернізації і переорієнтації різних сфер людської життєдіяльності. Реформування освітньої сфери, як однієї з головних передумов побудови ефективного професійного людського потенціалу, набуло пріоритетності в багатьох країнах світу. На сучасному етапі Україна також перебуває в процесі реформування системи освіти, зміни принципів і пріоритетів навчального процесу, розробки нових підходів до професійної підготовки спеціалістів, включаючи підготовку майбутніх педагогів. Якість педагогічної освіти обумовлює ефективність освітнього процесу в цілому, що визначає пріоритетність її модернізації на сучасному етапі. Аналіз реформаційних процесів в сфері професійної підготовки учителів інших країн дозволяє запроваджувати ефективні інновації у вітчизняній системі педагогічної освіти, а також запобігти певних помилок. |
DOI: | 10.36550/2415-7988-2022-1-203-72-77 |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24576 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
ISBN: | 978-7406-57-8 |
ISSN: | 2415-7988 (Print) 2521-1919 (Online) |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Article_22.pdf | 732,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.