Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІсакова, Єлизавета Павлівна-
dc.date.accessioned2023-09-11T12:26:03Z-
dc.date.available2023-09-11T12:26:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІсакова Є. П. Напрямки реформування сучасної системи професійної підготовки учителів в Китаї / Є. П. Ісакова // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2022. – Вип. 203. – С. 72-77.uk
dc.identifier.isbn978-7406-57-8uk
dc.identifier.issn2415-7988 (Print)uk
dc.identifier.issn2521-1919 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24576-
dc.description.abstractСучасні глобалізаційні процеси і науково-технічний прогрес зумовили необхідність модернізації і переорієнтації різних сфер людської життєдіяльності. Реформування освітньої сфери, як однієї з головних передумов побудови ефективного професійного людського потенціалу, набуло пріоритетності в багатьох країнах світу. На сучасному етапі Україна також перебуває в процесі реформування системи освіти, зміни принципів і пріоритетів навчального процесу, розробки нових підходів до професійної підготовки спеціалістів, включаючи підготовку майбутніх педагогів. Якість педагогічної освіти обумовлює ефективність освітнього процесу в цілому, що визначає пріоритетність її модернізації на сучасному етапі. Аналіз реформаційних процесів в сфері професійної підготовки учителів інших країн дозволяє запроваджувати ефективні інновації у вітчизняній системі педагогічної освіти, а також запобігти певних помилок.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectреформування системи освітиuk
dc.subjectпрофесійна підготовка учителівuk
dc.subjectінновації у системі педагогічної освітиuk
dc.titleНапрямки реформування сучасної системи професійної підготовки учителів в Китаїuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorIsakova, Yelizaveta-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНаукові записки. Серія: Педагогічні наукиuk
local.sourceAcademic notes. Series: Pedagogical sciencesuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.36550/2415-7988-2022-1-203-72-77uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Article_22.pdf732,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.