Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24576
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ісакова, Єлизавета Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T12:26:03Z | - |
dc.date.available | 2023-09-11T12:26:03Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Ісакова Є. П. Напрямки реформування сучасної системи професійної підготовки учителів в Китаї / Є. П. Ісакова // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2022. – Вип. 203. – С. 72-77. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-7406-57-8 | uk |
dc.identifier.issn | 2415-7988 (Print) | uk |
dc.identifier.issn | 2521-1919 (Online) | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24576 | - |
dc.description.abstract | Сучасні глобалізаційні процеси і науково-технічний прогрес зумовили необхідність модернізації і переорієнтації різних сфер людської життєдіяльності. Реформування освітньої сфери, як однієї з головних передумов побудови ефективного професійного людського потенціалу, набуло пріоритетності в багатьох країнах світу. На сучасному етапі Україна також перебуває в процесі реформування системи освіти, зміни принципів і пріоритетів навчального процесу, розробки нових підходів до професійної підготовки спеціалістів, включаючи підготовку майбутніх педагогів. Якість педагогічної освіти обумовлює ефективність освітнього процесу в цілому, що визначає пріоритетність її модернізації на сучасному етапі. Аналіз реформаційних процесів в сфері професійної підготовки учителів інших країн дозволяє запроваджувати ефективні інновації у вітчизняній системі педагогічної освіти, а також запобігти певних помилок. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | реформування системи освіти | uk |
dc.subject | професійна підготовка учителів | uk |
dc.subject | інновації у системі педагогічної освіти | uk |
dc.title | Напрямки реформування сучасної системи професійної підготовки учителів в Китаї | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Isakova, Yelizaveta | - |
local.subject.section | Проблеми вищої освіти | uk |
local.source | Наукові записки. Серія: Педагогічні науки | uk |
local.source | Academic notes. Series: Pedagogical sciences | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу (ФП) | uk |
local.identifier.doi | 10.36550/2415-7988-2022-1-203-72-77 | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Article_22.pdf | 732,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.