Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24237
Title: Використання соціальних мереж у фармацевтичному маркетингу
Authors: Жадько, С. В.
Стародубська, Г. О.
Ковалевська, Ю. О.
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Стародубська Г. О. Використання соціальних мереж у фармацевтичному маркетингу / Г. О. Стародубська, Ю. О. Ковалевська ; наук. кер. С. В. Жадько // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 57.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24237
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2014_P057.pdf140,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.