Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЖадько, С. В.uk
dc.contributor.authorСтародубська, Г. О.-
dc.contributor.authorКовалевська, Ю. О.-
dc.date.accessioned2023-08-18T10:10:51Z-
dc.date.available2023-08-18T10:10:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтародубська Г. О. Використання соціальних мереж у фармацевтичному маркетингу / Г. О. Стародубська, Ю. О. Ковалевська ; наук. кер. С. В. Жадько // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 57.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24237-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleВикористання соціальних мереж у фармацевтичному маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P057.pdf140,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.