Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [139] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Колекція містить тези доповідей в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 139
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Реклама як засіб впливу на поведінку покупцівЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2014Паблик рилейшнз як спосіб просування товарівЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2014VIP-бренди: активна реклама чи зважена політикаЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2014Техніка написання оголошень для контекстної рекламиЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2014Девід Аакер – основоположник брендингуЄвсейцева, О. С.; Золотарьова, Я. М.
2014Особливості національного брендингуЄвсейцева, О. С.; Кравець, О. О.
2014Моделювання корпоративних інформаційних системРубан, В. Я.; Квіта, Г. М.; Гавриленко, П. М.
2014Застосування інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації ROSHENКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Євдоченко, В. А.
2014Використання соціальних мереж у фармацевтичному маркетингуЖадько, С. В.; Стародубська, Г. О.; Ковалевська, Ю. О.
2014Використання концепції життєвого циклу для вирішення проблем інвестиційного розвитку залізничного транспортуКалабухін, Ю. Є.; Ткаченко, В. В.
2014Управління механізмом амортизації на основі вартості життєвого циклуДикань, В. Л.; Шевченко, М. Ю.
2014Позиціонування як метод конкурентної боротьби на ринку транспортних послугЗоріна, О. І.; Гончаренко, Д. С.
2014Методи формування попиту і стимулювання збутуНаумова, О. Е.; Колєнова, К. О.
2014Розвиток брендингу на УкрзалізниціНаумова, О. Е.; Полозун, Р. С.
2014Застосування маркетингу на залізничному транспортіНаумова, О. Е.; Гудкова, О. В.
2014Методи залучення клієнтівНаумова, О. Е.; Харламова, А. В.
2014Маркетинг в соціальних мережахВисоцька, А. Д.
2014Вплив реклами на споживачаСоломенко, О. Є.; Приходько, В. Ю.
2014Маркетингове зовнішнє середовище підприємств легкої промисловостіМельникович, О. М.; Середовська, Ю. М.
2014Сучасні тенденції розвитку рекламної діяльності в УкраїніУсик, С. П.; Лабурцева, О. І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 139
Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 14 листопада 2014 року)