Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [139] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Колекція містить тези доповідей в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 139
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Студія танцю "I love dance studio" як суб’єкт маркетингу послугЛабурцева, О. І.; Семенко, Г. В.
2014Маркетингова діяльність туристичної компанії "Аккорд-тур"Лабурцева, О. І.; Туник, О. М.
2014Сучасні технології маркетингуЛабурцева, О. І.; Затуливітер, Т. О.
2014Вплив економічної ситуації на медіа ринок УкраїниЯцишина, Л. К.; Коваль, Т. М.
2014Проблеми вимірювання економічної ефективності та результативності рекламиЯцишина, Л. К.; Весельська, Ю. В.
2014Система маркетингових комунікацій підприємств легкої промисловості УкраїниЯцишина, Л. К.; Самкo, І. М.
2014Ефективність маркетингової діяльності підприємстваЯцишина, Л. К.; Дячок, А. Г.
2014Вагомість корпоративного бренда в мережі ІнтернетЯцишина, Л. К.; Гранат, Л. В.
2014Маркетингова стратегія підприємства в умовах кризиГамалій, В. Ф.; Гончаренко, Л.
2014Особливості маркетингу на книжковому ринку УкраїниМурована, Л. В.; Профацька, Г. І.
2014Особливості просування продукції на ринку соків УкраїниМурована, Л. В.; Супрун, Г. О.
2014Матричний метод визначення стратегії розвитку бренд-портфеля підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2014Особливості рекламування на ринку транспортуванняЗимбалевська, Ю. В.; Ящук, А. С.
2014Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягуЗимбалевська, Ю. В.; Духнич, С. Є.
2014Візуальний мерчандайзинг у сфері fashion retail в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Аніщенко, А. В.
2014Особливості маркетингу на юридичному ринку УкраїниПодольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2014Проблеми та перспективи розвитку ринку парфумерно-косметичних засобів в УкраїніПодольна, В. В.; Нестеренко, Ю. Я.
2014"Digital PR" як засіб комунікаціїПодольна, В. В.; Ярошенко, В. В.
2014Особливості комунікаційної діяльності на ринку рекламних послугПодольна, В. В.; Меліхова, А. І.
2014Стимулювання збуту в АТ "Ощадбанк"Хоменко, О. І.; Мороз, І. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 139
Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 14 листопада 2014 року)