Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [139] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Колекція містить тези доповідей в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 139 з 139
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Типологія споживачів імпортного пиваХоменко, О. І.; Денисюк, В. І.
2014Обгрунтування взаємовідносин учасників каналів розподілуХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2014Особливості маркетингу на ринку алкогольних напоїв УкраїниХоменко, О. І.; Кузьмовська, А. М.
2014Особливості сучасного ринку кондитерських виробів в УкраїніХоменко, О. І.; Кошель, І. І.
2014Формування асортименту товарів "власного імпорту" на ринку роздрібної торгівліХоменко, О. І.; Сокуренко, Н. В.
2014Особливості маркетингу у сфері послугХоменко, О. І.; Корнієнко, Ю. О.
2014Проблеми та перспективи розвитку ринку дитячого харчуванняХоменко, О. І.; Дутка, І. І.
2014Кризові явища в системі державного управління УкраїниЧубукова, О. Ю.; Синенко, П. О.
2014Можливості комп’ютерного моделювання фрагментів маркетингової діяльностіЧубукова, О. Ю.; Мілюковський, А. Г.
2014Невідповідність товарного асортименту продукції у каналах розподілуЯренко, А. В.
2014Дослідження товарного руху в мережах збуту при розподілі продукції на ринкуЯренко, А. В.; Кірпіченко, Ю. С.
2014Недоліки застосування маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку УкраїниЯренко, А. В.; Дмітрова, М. В.
2014Управління маркетинговими каналами розподілуЯренко, А. В.; Нагорнюк, Ю. В.
2014Дослідження потоків у каналах розподілуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2014Ефективне використання влади у каналах розподілуЯренко, А. В.; Колодяжний, Є. О.
2014Шляхи вдосконалення комунікаційної політики компанії "Сандора" на ринку соків УкраїниЯренко, А. В.; Луцюк, Н. А.
2014Ефективність каналів розподілу товарів споживчого призначення ТОВ СП "СОЛОМІЯ"Яренко, А. В.; Руденко, Р. М.
2014Особливості просування товарів у сфері "Luxury"Яренко, А. В.; Глоба, Т. Л.
2014Кібернетичні підходи до формування креативної особистостіЧубукова, О. Ю.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 139 з 139
Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 14 листопада 2014 року)