Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24179
Назва: Шляхи вдосконалення комунікаційної політики компанії "Сандора" на ринку соків України
Автори: Яренко, А. В.
Луцюк, Н. А.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Луцюк Н. А. Шляхи вдосконалення комунікаційної політики компанії "Сандора" на ринку соків України / Н. А. Луцюк ; наук. кер. А. В. Яренко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 10.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24179
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P010.pdf137,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.