Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [139] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Колекція містить тези доповідей в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 139
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Концепція стратегічного управління General Electric / McKinseyГеселева, Н. В.; Барсукова, М. А.
2014Життєвий цикл товару: концепція, стадії, стратегії маркетингуГеселева, Н. В.; Тюн, І. В.
2014Удосконалення комплексу маркетингу на підприємствіКовальчук, С. В.; Пілявіз, М. М.
2014Стратегічне управління конкурентоспроможністю банківської установиКовальчук, С. В.; Марценюк, М. М.
2014Маркетинговий аспект стратегічного управління комерційним банком на основі CRM-системиКовальчук, С. В.; Кострубська, А. Ф.
2014Аналіз збутової діяльності підприємства та визначення напрямів її покращенняКовальчук, С. В.; Горчиця, О. М.
2014Тенденції розвитку підприємств легкої промисловості України: маркетинговий підхідКовальчук, С. В.; Хмарська, І. А.
2014Основні принципи та функції маркетингу персоналуКовальчук, С. В.; Лень, Т. В.
2014Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємстваКовальчук, С. В.; Тимофєєв, Д. Г.
2014Перспективи розвитку сучасних інформаційних систем і технологій в маркетингуЗабурмеха, Є. М.; Забурмеха, Л. І.
2014Виявлення і вивчення основних тенденцій та особливостей розвитку туристичного ринкуБойко, Р. В.; Васильчук, В. О.
2014Директ-маркетинг – найбільш ефективний спосіб маркетингуЄвсейцева, О. С.; Майданюк, Д. В.
2014Оптимізація медіабюджетуЄвсейцева, О. С.; Гончаренко, А. О.
2014Співробітник компанії – агент з просування брендуЄвсейцева, О. С.; Вартова, М. В.
2014Тенденції в сегментації: від ринку до споживачаЄвсейцева, О. С.; Іщук, Б. О.
2014Мерчандайзинг імпульсивних покупокЄвсейцева, О. С.; Крат, А. Н.
2014Як досягти маркетингових цілей при недостатньому бюджетіЄвсейцева, О. С.; Возненко, Х. С.
2014Форми оцінки конкурентівЄвсейцева, О. С.; Назарець, В. А.
2014Особливості проведення промоакційЄвсейцева, О. С.; Глушак, М. Л.
2014Технологія організації стокової торгівліЄвсейцева, О. С.; Півторайко, В. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 139
Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 14 листопада 2014 року)