Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21167
Title: Історія розвитку виставкової діяльності: типологія та дизайн рекламного простору
Other Titles: History of exhibition activity development: typology and design of advertising space
Authors: Волинец, Тетяна
Овчарек, Володимир
Остапенко, Наталія
Пашкевич, Калина
Keywords: дизайн
виставковий простір
виставковий стенд
мистецтво експонування
design
exhibition space
exhibition stand
art of exhibition
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Історія розвитку виставкової діяльності: типологія та дизайн рекламного простору / Т. Волинец, В. Овчарек, Н. Остапенко, К. Пашкевич // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 278-281.
Abstract: Висвітлено питання про особливості формування виставкового простору для реклами фірмової продукції. Виявлено основні чинники та умови, що впливають на формування виставкового простору для реклами фірмової продукції. Визначено структуру типології виставкового стенду та розкрито його функціонально-просторові, конструкторсько-технологічні та художньо-образні особливості. На основі проведених досліджень було розроблено рекомендації щодо проектування виставкового простору для реклами фірмової продукції.
The question of the peculiarities of the formation of exhibition space for advertising branded products is highlighted. The main factors and conditions influencing the formation of exhibition space for advertising branded products are identified. The structure of the typology of the exhibition stand is determined and its functional-spatial, design-technological and artistic-image features are revealed. Based on the research, recommendations for the design of exhibition space for advertising branded products were developed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21167
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V2_P278-281.pdf232,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.