Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолинец, Тетяна-
dc.contributor.authorОвчарек, Володимир-
dc.contributor.authorОстапенко, Наталія-
dc.contributor.authorПашкевич, Калина-
dc.date.accessioned2023-02-19T21:08:11Z-
dc.date.available2023-02-19T21:08:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІсторія розвитку виставкової діяльності: типологія та дизайн рекламного простору / Т. Волинец, В. Овчарек, Н. Остапенко, К. Пашкевич // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 278-281.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21167-
dc.description.abstractВисвітлено питання про особливості формування виставкового простору для реклами фірмової продукції. Виявлено основні чинники та умови, що впливають на формування виставкового простору для реклами фірмової продукції. Визначено структуру типології виставкового стенду та розкрито його функціонально-просторові, конструкторсько-технологічні та художньо-образні особливості. На основі проведених досліджень було розроблено рекомендації щодо проектування виставкового простору для реклами фірмової продукції.uk
dc.description.abstractThe question of the peculiarities of the formation of exhibition space for advertising branded products is highlighted. The main factors and conditions influencing the formation of exhibition space for advertising branded products are identified. The structure of the typology of the exhibition stand is determined and its functional-spatial, design-technological and artistic-image features are revealed. Based on the research, recommendations for the design of exhibition space for advertising branded products were developed.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectвиставковий простірuk
dc.subjectвиставковий стендuk
dc.subjectмистецтво експонуванняuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectexhibition spaceuk
dc.subjectexhibition standuk
dc.subjectart of exhibitionuk
dc.titleІсторія розвитку виставкової діяльності: типологія та дизайн рекламного просторуuk
dc.title.alternativeHistory of exhibition activity development: typology and design of advertising spaceuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorVolynets, T.-
local.contributor.altauthorOvcharek, V.-
local.contributor.altauthorOstapenko, N.-
local.contributor.altauthorPashkevich, K.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionПідприємницькі та освітні аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P278-281.pdf232,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.